Sitter med Adde Nikki och Emelie ;)

Kom nyss ur duschen och Emelie ska strax gå men ändå är jag vääldigt osocial och sitter med datorn.. Sjyste jag är va? Idag har städing och Utvecklingssamtal och Fixa Id och bankkort stått på listan, städningen gick ganska långsamt efter för som att jag fick göra det helt själv, är inte ens klar än.. Utvecklingsamtalet gick bra inte en ända ig varning, mina betyg hade tydligen gått uppåt! :thumbsup: Men något id och bankkort blev de inget. Det sabbade min syrra för mig.. Känner att hon veerkligen går mig på nerverna asså!! Efter det blev det bakning av bars men som blev heeelt failade så nu är det bara müsli.. Jaa.. De var laa de. Sov gott!! :love:

Tryck här för att kommentera ;)

Skriv inget elakt/trakasserande, jag kan spåra ip-adresser och tvekar inte för att anmäla.
Kommentera gärna nuu ;)


Ditt fina namn :
Vill du bli ihåg kommen? :D

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat då??

Trackback