Bloggpause...


Bloggpause...


I knooow!! :$

Jag vet.. JAG VEEET!!! Förlåt.. jag har vart ur kass på att blogga, men det händer jätte mycket nu. sen så vet jag inte hur det kommer att bli för att jag ska ju till min pappa idag så att jag vet inte hur internettet kommer att funka så att jag vet inte om jag kan blogga under helgen heller :o Aja men jag funderar på att ta en bloggpaus, måste reda upp lite i mitt liv och så. Jag har ju vart "deprimerad" eller något, jag vet inte vad jag ska göra åt det. Aja orkar inte blogga mer, ska kolla på smash och sen fortsätta måla :)

Sooovaaaaaa ;) :love:

Ska sova strax, Idag har inte jag bloggat mycket alls, jag vet! Var inte i skolan idag.. Drabbades av värsta ångest attacken, vill inte till skolan!! Just på grund av det som jag mått skit om alla andra dagarna, men imon får jag väll bara face it. Men efter det så har jag vart med lil'syrran och Alexzandra, Vi drog till stan och shoppade och så.. Aja måste sova skriver detaljer imon, Pussar!! :love:

Tävling :)

Jag är med i en tävling då man kan vinna ett presentkort på 300:- på antingen www.runns.se eller www.erikasgarderob.se, det är bara en som vinner presentkortet men alla vinner något.
Man kan nog hitta bättre instruktioner här!! :)


Jag har valt denna:

såklart får man ha sitt eget namn ;)



Gör såhär:
  • Gilla runnswebbshop och erikasgarderob på facebook:
http://www.facebook.com/ErikasGarderob
http://www.facebook.com/Runnswebshop
  • Leta reda på vad man vill vinna på Runns eller Erikas om man skulle vinna tävlingen och gilla den.
  • Lägga in varan som man vill vinna i kommentarsfältet på din blogg, (detta steget förstod jag inte helt men gorde det jag trodde skulle göras.)

GÖR DU INTE DET SOM STÅR OVAN ÄR DU ATOMATISKT UTE UR TÄVLINGEN OCH VINNER INTE NÅGOT.


För större chans att vinna:
  • Skriva om tävlingen och länka till varan i din facebook logg.
  • Skriva om tävlingen och länka till varan i din blogg.
Tävlingen pågår i 3 veckor :)


Kom nyss hem :3

Vart med Thilda och steffi idag, vi hade aas kul, först var det bara jag och steffi och vi gjorde inte så mycket, vi var på biblioteket sen gick vi till miljöarken så började steffi jaga mig till jag blev jätte trött och satte mig ner i gräset, Steffi satte sig så klart bredvid mig och rakt ner i leran!! xD Vi märkte inte något förens efter hon dragit ut leran så det såg ut som ett tjokt sträck. såklart drog vi hem till mig då och så fick hon låna byxor av mig, sen Kom thilda över och vi gick ut och flummade oss. Jag och thilda är meatbolls och Steffi är en liten korv. MEATBALLPOWER!!! Love you guys!! :love: Aja, nu ska jag fixa mig och sen krypa till kojjs och titta på film :) Pussar :love:

Jävligt gulliga läsare man har :)

Fick just den här, av en tjej som inte ville synas i min blogg,

Hej Vikky!! Jag älskar din blogg, ville bara säga det! Följt den jätte länge!Tyckte att du skulle veta det! Fortsätt blogga tjejen!! :D


Kunde tagit kort på mailet, men jag gör det nästa gång ;)

Tack tjejen!! :love: Du gjorde min dag :)

Vill hem!!!

Orkar inte vara iskolan. Hatar detta!! men jaja.. bara 2 timmar och 47 minuter kvar!!... Jag är skit hungrig!! :$ Det va ingen go mat idag! Ska kanske vara med Steffi idag, det var ett tag sen jag va med henne!! ;) men jag ska ha lektion nu, skriver sen pussar! :love:
ÄLskar haaaan!!! :'( :love:

Drar strax :love:

Sitter i sängen och gör det sista innan jag ska dra till skolan, missade första bussen (offc)!!!! gör alltid de på måndaar och fredagar fast jag är klar och hinner i tid!! måste börja gå ner tio minuter innan den kommer egentligen!! Min dator dör strax så att detta blir snabb inlägg, min bror lånade min laddare igår och nu kan jag inte hitta den + att han är omöjlig att väcka!! Idag har jag inte planerat att göra så mycket, Jag och mamma ska sätta oss ner och skriva ett mail till mn mentor och säga att jag ska byta, vet inte om det bara blir klass eller om det blir skola. Jag vet inte om jag ens vill gå kvar där eller inte, men jag tror väl att det är bättre att gå kvar men bara byta klass! Men tills att jag och mamma ska skriva mailet vet jag inte vad jag ska göra, Detta blev inte så kort ändå :o Men ialla fall måste jag sluta min dator dör om 3 minuter. och jag måste fråga Adde vart han lagt den, min nästa buss kommer snart. Pussar!!

Sorry för den dåliga uppdateringen idag och igår kväll!! :S :love:

För det första grät jag hela kvällem för at min baby int evann melo och nej, det var INTE danny!! Nej men jag kunde inte gå in på internettet, min dator dampade. Och idag så har jag och familjaen vart och badat i åny och sedan hade vi kalas för min syrra som fyllde år för 13 dar sedan. Det har vart as kul idag, Och jag är jätte trött nu, vart igång sen klockan sju. Egentligen så skulle vi till borås men det blir nästa gng som barnen ska vara här som vi gör det istället! :) Kalaset var ganska segt, fanns ingenting att göra och jag tror att jag deckkade till på engla när jag och hon kollade film. Snakkat med mamma med :D Nu ska jag och hon fixa så att jag ska få byta klass, och kanske skola........ Aja god natt sweethearts!! :love:

Melodifestivalen!!

Sitter med familj och kollar på Meloo. Seriöst antingen ska dead by april vinna eller loreen!! Sorry för den dåliga uppdateringen men har inte orkat blogga förens nu.. Men iallafall. DEAD BY APRIL, nu ska jag inte missa mer, Pussarrr
ps.. I FUCKKING LOOOOOOOVE THE MOTHER FUCKING LEAD SINGER!!!! I LOOOOOOVE HIIIIM!!! Beware:.. Han e min man!!!! :*

Does it hurt? To know I'll never be there??

Lyssnar på Never again med Kelly Clarksson, lyssnat op den typ sjuttioelva gånger nu.. Samma känsla som igår. Ska be mamma att göra så att jag kan byta skola, hatar denna klassen. Orkar inte känna som jag gör, Idag så ska jag passa mina småsaker medans mamma jobbarklart, så att jag ska hämta min lillasyster innan jag drar hem. Men det dåliga är ju att mitt busskort ligger hemma och skolassistenten hade redan gått hem när jag skulle hämta ett tillfälligt busskort, så jag får väll be mikkan hämta henne. Har so nu.. Men jag hade det med en annan klass i morse. Men jag hoppas jag kan byta klass så möjligt, orkar inte mer av denna klassen.... Men aja, sen ska jag städa -.- Aja jag vet inte hur jag ska göra.. Ska gosa med mina råttisar och städa hos dom mer.. :o ... Men aja,, Det var väll de :P Skriver sen. Puss puss!! :love:

Drar t skooolan nuu ;P


Säng säng säng, sova sova soova!!

Orkar inet skriva.. Gör det imon.. Godnatt sweetis :love:

Med Mandaa

Vi ligger och lyssnar på musik, innan var vi nere i centrum och handlade bakplånspapper till min syrra, men manda ska hem nu så här kommer lite bilder.. ;P
Hahha oseriööösa dåå!!
Ajaa :love: pus puss.. :love:

Slutar snaart :love:

Ska bara hämta mina skor hos pappa sen drar jag hem om en stund :D Bara 10 minuter kvar tills jag kan dra.. Fan asså jag glömde av vad jag skulle skriva, har redan pajjat mina rosa hörlurar. sprängt ena hörluren.. Aja får inte blogga nu ;P skriver sen :love:

Internationella kvinnodagen idag!

Idag den inträffar den nternationella kvinnodagen, detta inträffar varje år den 8 mars. Det är till för att gemna ut alla olik heter mot kvinnor och männ ;)


2 timmar och 55 minuter kvar!!

typ 3 fucking timmar kvar i denna äckel skolan, men det är väl känslan som jag har runt alla som gör det, fortfarande as ledsen från igår, idag. det kommer nog hålla på alla dar i skolan tills det e slut, jag vet faktiskt inte men vill absolut inte vara här.. Aja sen ska jag snakka med Amanda om en grej, och kanske dra till öppenskola med thilda, måste snakka med henne.. ;P Har precis haft svensk/engelska, jätte seg men jag hade misat en filmvi ska resencera så att jag fick titta på den båda lektionerna :D Aja ska ha lektion snart och jag har inte så mycket mer att skriva, uppdaterar sen, :love:
Denna lilla busungen tog massa kort med min dator, han e världens sötaste!!! ;)
Haha han tog bara sånna här kort!! hihi så gullig e han!! :love:

Bara en till!!...

Kollade nyss klart på imorgon när kriget kom. bara så att alla vet. Den Ägde!! Seriöst längtar tills 2:an kommer ut detta året, jag har inte kollat upp datumet men måste seee deeen!!!
Kan inte sova.. Är inte ens trött, så jag ska ju självklart kolla på en till film ;) Charlie St. Cloud. Kolla in trailern! :)(nedan med under trailern till den första filmen.) Aja ska inte slösa mer tid, måste ju få någon sömn denna veckan.. Helt plötsligt blev jag hungrig... haha fail... Aja sista inlägget innan jag ska resa till drömmarnas värld :tired: ;) aja puss puss!! :love

Dagen Idag:

Idag har väl dagen vart ganska seg, inte gjort så mycket. Pluggat lite och läst 5 kapitel i vår svenska bok som vi ska läsa i denna veckan, och fixat med bloggen då ;P. Kunde vart med thilda men det hände en sak i skolan, eller hände och hände det var en sak som gjorde mig förjävligt ledsen, men men.. Guess thats called life? Men jag ska inta ta upp det här, här ska det bara stå om roligheter och min vardag, tänker inte ta upp någon tråkig skit här ;) Men den boken jag läst i - Imorgon när kriget kom (Tomorrow, when the war began) finns också på film så jag ska ta och titta på den nu hade jag tänkt, Hoppas att ni har haft det hyfsat bra idag ni med!! :D Aja men jag ska kolla på den innan det blir försent, slutar tidigt imon!! YEY .. men ska kolla på filmen nu!!
Juste, tog jag med att min sötaste lilla syster gav mig ett par rosa hörlurar idag?? Jag blev överlycklig!! I love pink ;).. Men nu bara för att ska det börja SNÖA och förstöra mitt humör.. Snälla Snälla SNÄLLA kan det bli sommar?

Tror att jag är klar nu :thumbup:

Kommer att börja blogga här nu!! :D Sprid gärna ;) :love:

Nu har jag bytt igen.. ;)

Jag kände bara att jag alltid tyckt bättre om blogg.se. Nu håller jag på att fixa den så hittils får  ni fortsätta till mitt nattstad konto. Klicka bara HÄR


RSS 2.0