Förlåt :/

Har änna inte bloggat på HEELA dagen...  Men skoldagen var jätte seg! :S Men våran So var inställd så jag fick vänta på Thilda i två timmar :( och vänta på hennes skola bland alla p12... Dom ba hela tiden " Vem är du?" "Vem väntar du på" " Väntar du på någon" "Vilken skola går du på" mm.. Sedan drog vi till Ferrari (ett pizza ställe) där dom hade höjt priserna som faan sen senast jag var där. Aja iallafall, när vi hade suttit där en stund kom Annika och Jina och tog en pizza med oss ;) När jag och Thilda drog hem igen var det en gammal gumma som satt och grät, så jävla sorgligt och så gick det en kille fram (kände henne inte) och tröstade henne, så jävla gulliga folk kan vara asså!! Sen kom det in ett fyllo och somnade sittandes en bit bortifrån oss och började prata i sömnen! :o haha vi dog av skratt.. Han vaknade inte av de då men.. Haha :D Men nu ska jag sova good night bebe's!

Tryck här för att kommentera ;)

Skriv inget elakt/trakasserande, jag kan spåra ip-adresser och tvekar inte för att anmäla.
Kommentera gärna nuu ;)


Ditt fina namn :
Vill du bli ihåg kommen? :D

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat då??

Trackback